Drag <span class="spamp">&</span> Drop

Drag & Drop

PageLines is a drag & drop framework that allows you to completely customize your website with drag & drop.
Responsive <span class="spamp">&</span> Mobile

Responsive & Mobile

Built from the ground up to look great on mobile devices. PageLines utilizes an advanced responsive framework.
Tons of Addons

Load up your own sections, themes and plugins using PageLines' one of a kind extension marketplace.
20171212_113022

Vanhan ajan joulu -kuvaelma esitettiin joulukuussa 2017 Joutsan yhtenäiskoulun 1-2 luokan oppilaille museon vanhassa tuvassa yhteistyössä Toivakan-Joutsan 4H -yhidstyksen kanssa.

Joutsan Kotiseutuyhdistyksellä on parhaillaan käynnissä

Jousan kylän tarinat talteen -hanke, jolla kootaan yhteen ja tallennetaan julkaisuksi perinne- ja historiatietoa Jousan maakirjakylän alueelta. Tallennustyötä tehdään talkootyönä historiapiirissä, johon kaikki historian tutkimisesta ja tallentamisesta kiinnostuneet ovat tervetulleita. Lisäksi kokeillaan uusia tapahtumia ja tehdään opintomatkoja kotiseututoiminnan kehittämiseksi. Hankkeelle saadaan Leader-rahoitusta Maaseutukehitys ry:n kautta. Hanke päättyy 31.5.2019. Voit lähettää vanhoja valokuvia tai asiakirjoja sekä muistelmia yhdistykselle osoitteeseen joutsankotiseutuyhdistys@gmail.com tai ottaa yhteyttä Arto Hölttään p. 040 509 0128 /  arto.holtta@pp.nic.fi

Katto kulttuurille -hankkeessa toteutettiin vuosina 2016-2017 Joutsan talomuseon alueella olevan rinnelavan katsomon kattaminen. Myös penkit uusittiin ja katsomo sähköistettiin. Rahoitus saatiin Maaseutukehitys ry:n kautta.

Katos 17.6.2017

Joutsaan saatiin kauan kaivattu kesäteatteri rinnelavan katsomon kattamisen myötä.

Lisäksi olimme mukana alahanketoimijana vuonna 2017 Maaseutukehityksen rahoittamassa Yhteisöjen pieninvestoinnit -teemahankkeessa, jonka kautta saimme hankittua yhdistykselle mallinuken, perkolaattorin, av-välineitä ja sarjatulilettupannun. Laitteita voivat myös muut yhdistykset lainata pientä käyttökorvausta vastaan tarvittaessa.

logo_leader_rgb    Leader_logo_rgb_yksi_maaseutukehitys    PageLines- lippu_ja_tunnuslause.jpg