Talomuseon vuokraaminen

Joutsan Kotiseutuyhdistys vuokraa talomuseon aluetta kesäisin erilaisten ulkoilmatilaisuuksien järjestämiseen. Alueella on museorakennusten lisäksi mm. rinnelava, jossa voi vaivattomasti järjestää erilaisia tapahtumia, kuten tansseja, näytelmiä tai konsertteja. Katsomoon mahtuu yli 700 henkeä ja valtaosa paikoista on katettu.

Museon tilavuokra yksityistilaisuuksiin (mm. perhejuhlat) ja maksuttomiin tapahtumiin joutsalaisilta henkilöiltä tai yhteisöiltä 100 €, ulkopaikkakuntalaisilta 200 €.

Tilaisuuden järjestäjä/vuokraaja huolehtii itse siivouksesta ym. tilaisuuden järjestelyihin liittyvistä asioista mm. äänentoistosta.

Pääsymaksullisissa tilaisuuksissa perusmaksun lisäksi peritään 3 % lipputuloista.

Tilaisuuksien järjestäjille tiedoksi, että yhdistykseltä voi vuorkata myös 100 kupin perkolaattori kahvinkeitintä ja sarjalettupannua.

Kesän 2020 varaukset:

Su 7.6.2020 klo 14 Joutsan Naiskuoron kuorotapahtuma

Ti 23.6.2020 Pertunmaan Nuorisoseuran kesäteatteriesitys ”Likaset liperit”

Pe 3.7.2020 klo 18-20 ja 20-23 Joutofest – Joutopäivien lasten- ja nuortentapahtuma, Joutsan Kotiseutuyhdistys ry, Toivakan-Joutsan 4H -yhdistys ry, MLL Joutsan paikallissyhdistys ry

Su 5.7.2020 klo 18  Talkooteatterin esitys, Joutsan Nuorisoseura ry

Yhteyshenkilö: Sihteeri Tiina Seppälä 040 755 5115 tai tiina.seppala1(at)gmail.com